יום שישי, 1 באפריל 2016

לא, אנחנו לא עובדים עליכם: ג'ניפר לורנס כנראה בדרך לישראל!!!


זה אמנם תאריך מאוד משונה לפרסם עליו ידיעה כזאת, אבל אלו חדשות שפשוט אסור לכם לפספס: ג'ניפר לורנס (aka: קטניס אוורדין שלנו) צפויה כנראה להגיע לארץ הקודש בקרוב מאוד!

מדיווחים קודמים של רשתות המדיה והעיתונים בישראל, המועמדים לאוסקר 2016, שנערך בפברואר האחרון, זכו בחבילת פרסים יוקרתית במיוחד שכללה כל מיני הפתעות מפנקות - ביניהם גם טיול בן עשרה ימים לישראל בשווי של 55 אלף דולר (לדוגמא: דיווח מהאתר TheMarker).

אף אחד מהמועמדים לפרסים הגדולים הכוללים את 'השחקן הטוב ביותר', 'שחקן המשנה הטוב ביותר', 'שחקנית המשנה הטובה ביותר' ו'השחקנית הטובה ביותר' - אליו הייתה מועמדת ג'ניפר על תפקידה הראשי בסרט "ג'וי" - עוד לא מימש את ההטבה לטיסה במחלקה ראשונה לישראל הכוללת ביקורים בתל אביב ובירושלים, ונראה שג'ני עומדת להיות הראשונה!

בחשבון הפייסבוק הרשמי שלה, הידוע גם כחשבון אליו היא כבר התחברה בעבר על מנת לשתף את מעריציה במיני דברים, פורסמה אתמול הידיעה כי ג'ן, שבימים אלו עושה חיים בניו-יורק, מתכננת לקפוץ ל"חופשה קצרה שזיכה אותה האוסקר" קצת לפני שהיא מתוכננת להתחיל את מסע הפרסום של הסרט החדש בסדרת סרטי אקסמן בכיכובה- "אקסמן: האפוקליפסה" - ועל איזו עוד חופשה כבר יכול להיות מדובר שם אם לא אצלנו??

לצערנו הפוסט נמחק לא הרבה אחרי שעלה בשל תגובות אנטי-ישראליות (*סמיילי כועס*) אבל למזלכם הצלחנו להשיג צילום מסך של הפוסט רגע לפני שהוא נמחק:

הפוסט שנמחק. צילום מסך מ-facebook.

מכיוון ש"אקסמן" החדש עתיד לצאת לקולנועים ב-24 באוגוסט, אנו משערים שמסע הפרסום לסרט יחל בסביבות סוף יוני. ולכן אנחנו מאמינים שג'ני עתידה לבקר אצלנו בארץ כבר במאי הקרוב!


אז הכינו את שלטי ה-"We Love You Jennifer", את החולצות עם פרצופי הדרפ ואת מגשי הפיצה (כי כולנו יודעים כמה ג'ניפר אוהבת פיצה) והצטרפו אלינו לאוהלים שאנחנו מארגנים מחוץ לנתב"ג כבר מסוף החודש! 

שמרו לעצמכם מקומות: rotemnews-bengurionairport.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה