יום שישי, 21 במרץ 2014

אומניי-המייקאפ ב'מפוצלים' מדברים על הקעקוע של פור!

image

כולנו ראינו את הקעקוע המדהים על הגב של פור מהפוסטרים ומכמה תמונות סטילס ששוחררו, אבל מה התהליך שמסתתר מאחורי כל הדיו הזה? The Hollywood Reporter פרסמו כתבה ממש טובה בה הם שוחחו עם אומניי-המייקאפ מההפקה של 'מפוצלים' שהסבירו לנו כמה באמת פור מסובך!

"קעקוע הגב של ת'או היה מורכב מ-40 חלקים נפרדים, וזה לקח לשלושה מאיתנו יחד שלוש שעות לרסס אותם," ווילדר, אחד מאומניי-המייקאפ מספר לנו. "התחלנו מלמעלה ועבדנו כל הדרך למטה במורד הגב והכתפיים שלו עד למרכז גבו."
ובנוגע להשראה שמאחורי הקעקועים, בעיקר אצל חברי פלג אומץ לב, ווילדר מציין שהרעיון היה של הבמאי ניל ברגר ושל מעצב ההפקה, אנדי ניקולסון.
"אני חושב שההשראה שאנדי קיבל - שמעתי אותו מציין עיצוב רוסי משנות ה-20," אומר ווילדר. "זה היה סוג של גל אומנות שעבר בכל אירופה באותה תקופה. מאוד ליניארי עם צורות, עיגולים וקווים. מאוד מנימליסטי. זה המקום שבו הוא התחיל לפתח את הדפוסים האלה, שהפכנו בסופו של דבר לקעקועים."
ובזמן שקעקועי הגב של פור לקחו שעות, קעקוע העורבים בעצם הבריח של טריס (שמייצגים את אמה, אביה ואחיה) לקחו הרבה פחות זמן. אבל כמה בדיוק? "זה לקח בערך 10 דקות. זה היה תהליך קצר."

מה דעתכם על הקעקועים שיצאו בסופו של דבר? האם הם נראים כמו שדמיינתם אותם? 

תגובה 1:

  1. עבודה מדהימה! תארו לכם מה זה לעשות כזה אמיתי :) בסטודיו של ראדיקל אנחנו עושים כאלה ומתים על זה. מוזמנים לבקר באתר שלנו.

    השבמחק