יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

יכול מאוד להיות שקריסטן ורוברט יחד בניו-יורק !

אחרי עשרות שמועות על פרידה, לא פרידה, הריון, לא הריון, הוא זורק אותה מהבית, היא זורקת אותו מהבית, הוא עוזב, היא עוזבת, רבים על הכלב, לא רבים על הכלב, מבקשת סליחה, לא מבקשת סליחה - כנראה שיש לנו עדכון שהוא הרבה יותר מזה.

כולנו יודעים שרוברט נמצא בימים האחרונים בניו-יורק, לקידום הסרט שלו "קוסמופוליס". הוא היה בבכורה, צלצל בפעמון הפתיחה של הבורסה, התראיין לתכניות כמו GMA ו-MTV First והשתתף בכנס שאלות ותשובות.
וקריסטן? טוב קריסטן "התחבאה". לא יצא לנו לראות אותה ברחוב מאז שפורסמה הפרשה, מלבד אולי כמה תמונות שלה במכון כושר בשביל הסרט Cali, אבל אז היא פרשה ממנו, ומאז באמת שלא ראינו אותה בכלל.

אז נפוצו שמועות שרוברט "התגבר על הפרידה" וקריסטן מתחבאת מהתקשורת. אבל מי אמר שהם בעצם נפרדו?

מעריצה אחת של רובסטן, הסתובבה בניו-יורק בשבוע שעבר, באותם הימים שרוברט נמצא שם. היא כתבה את הדברים הבאים בטמבלר שלה, אבל מכיוון שקיבלה המון תגובות שנאה, מחקה את זה. מעריצה אחרת, שהייתה חכמה לשמור את מה שהמעריצה הראשונה כתבה, "הדביקה" את המילים לטמבלר שלה על מנת שכולנו נוכל לקרוא. שימו לב לדברים הבאים:


" אני לא יכולה להביא לכם לינק לסיפור המקורי בגלל שאותה ילדה שפירסמה את זה מחקה את זה (היא קיבלה המון תגובות שנאה...), אבל הנה זה:

"אוקיי, הכל התחיל כשהיינו במוזיאון לאומנות המודרנית [MoMA] לפרימיירה [של קוסמופוליס]. הייתה את האישה הזאת, היא הייתה שומרת הראש הראשית, ודיברנו איתה וכאלה, והיא הראתה לנו את הלו"ז של הפרימיירה בחטף, והיא אמרה כזה 'המון סלבריטאים מגיעים הלילה' ואנחנו היינו כזה 'אוקיי...' ואז היא אמרה 'יש גם את הילדה הזאת, אממ, החברה שלו לשעבר מגיעה גם'. ואנחנו כזה 'WTF ?' וניסינו להוציא ממנה עוד פרטים והיא הייתה כזה 'אוקיי אמרתי יותר מידי, הבוס שלי יכעס נורא', והיא הלכה.


אחר כך, אחרי הבכורה, היה את האפטר-פארטי אבל לא קרה שם הרבה. אכלנו ארוחת ערב ליד דיוויד קרוננברג. רוב גם היה באפטר-פארטי, על הגג של המלון.


יום למחר הלכנו למלון של רוב, וטוב, אנשים שעבדו במקום הבינו דיי מהר בשביל מה אנחנו שם. סוג של ראינו את רוב נכנס למכונית שלו בחניה הפנימית של המלון. הוא עזב. כשהוא חזר, הוא עדיין לא עצר בשבילנו. משהו הלך שם, אני מתכוונת, רוב לא הצטלם עם אף אחד בזמן שהוא קידם את הסרט בניו-יורק, הוא בדרך כלל מאוד נחמד למעריצים וכאלה. הייתי עצובה. ואז, יצאו התמונות של רוב הולך למסעדה (14 באוגוסט) אז הלכנו לשם, המכונית שלו הייתה שם וכאלה, אבל עזבנו והלכנו חזרה למלון שלו. 

אוקיי, זה מה שקרה, חיכינו וחיכינו, הוא לא חזר למלון. כולכם ראיתם את התמונות, הוא הלך למסעדה ושומר הראש שלו היה איתו.
סוף סוף, ב2:30 לפנות בוקר, ראינו את המכונית שלו חונה בחניה, והיה שם איש [שומר] שחיכה למי שיצא מהמכונית, טוב, רק מישהו אחד יצא מהמכונית, והוא לחלוטין לא היה רוב. שיער ארוך וחום, זו הייתה ללא ספק בת, והיא מיהרה פנימה. אז המכונית יצאה מהחניה (זה היה הנהג שלו והמכונית שלו), הנהג פתח את החלון ואמר לנו 'הוא [רוברט] כבר ישן בנות'.

ואנחנו היינו כזה WTF, כלומר אם זה היה רוב הוא היה צריך להיות עם שומר הראש שלו, ואף אחד לא היה במכונית כשהיא עזבה. ואני מכירה פאפרצי שאמר לי שרוב עזב את המסעדה ב1:45 לפנות בוקר. אז הנהג שלו בטח הוריד אותו במקום אחר כלשהו שקרוב למלון, כדי שלא נראה אותו. אבל למה הנהג שלו שתמיד רק הסיע את רוב, יוריד מישהו אחר באותו המלון?
אז אני באמת חושבת שזאת הייתה קריסטן באותו הערב, אני חושבת שכשרוב הגיע למסעדה, היא כבר הייתה שם, וכשרוב עזב, הנהג שלו חזר למסעדה כדי לאסוף את קריסטן. אני לא רוצה לפתוח בשמועות, אני לא יכולה לאשר שזאת הייתה היא, אבל אני חושבת שזאת הייתה היא.

ביום למחר אחרי GMA, הם שמו את רוב במלון. 20 דקות אחר כך, המכונית חזרה לחניה. הם פתחו את הדלת, אבל אף אחד לא נכנס אליה, ואז ראינו מישהו מאוד מאוד מהר, ואז הדלת נסגרה. כמה דקות אחרי, הם פתחו שוב את הדלת, וראינו את רוב נכנס למכונית. אז מי זה היה שנכנס למכונית יחד עם רוב?

אתם יודעים שהצלצול בפעמון הבורסה היה דבר גדול, אירוע מאוד חשוב, קריסטן לא הייתה מפספסת את זה. הנה מה שקרה באותו היום, אני מכירה מישהו שראה ילדה עם שיער ארוך וחום שניסתה להחביא את הפנים שלה בחדר הפרטי, כשהיא נכנסה בדלת, והיא הלכה נורא מהר.

ועוד דבר, באותו היום (14 באוגוסט) נכנסתי לחניה של המלון (אחרי ששומר הראש אמר לנו שאסור לנו). היינו בדיוק מול המכונית של רוב, עם עוד כמה אנשים אחרים, ושומר הראש של המלון כל כך כעס עליי, אני חושבת שהוא רתח מזעם כי הם ניסו להסתיר מישהו, בגלל שהוא ידע שאנחנו יודעות שרוב נמצא שם, הוא אמר לנו בעצמו שהוא שם, אז בשביל מה להסתיר אותו? לא צילמנו תמונות שלו, רק קראנו לו וכאלה, אבל הוא לא עצר. אז אני באמת חושבת שקריסטן הייתה שם אבל הם לא נתנו לאף אחד לדעת. 


אז אני חושבת שכל הסיפור הזה עם רופרט היה רק בשביל שאנשים יחשבו שרוב והיא כבר לא ביחד, אני לא יודעת למה שהם יחליטו לעשות כזה דבר, אין בזה שום היגיון, אבל אתם יודעים, הפאפרצי הורסים להם את החיים. ואני לא יודעת אם אני היחידה שחושבת שרוברט לא מתנהג כמו עצמו עכשיו, כן הוא עדיין הבחור המצחיק והמקסים שאנחנו מכירים, אבל טוב, אני חושבת שמשהו קורה אצלו. כשהוא אמר בראיונות שהוא יותר לתוך מוזיקה עכשיו ובלהבלה. אני מכירה פאפרצי בניו-יורק והם כולם היו כזה 'אני סיימתי איתו', כי הם פשוט לא הצליחו להוציא ממנו שום דבר, ואני חושבת שזה מה שרוב רצה, כמובן. היא מתנהג מוזר, אני לא יודעת מה רוב וקריסטן מנסים לעשות עכשיו, אבל אני חושבת שכל מה שהם מנסים לעשות עכשיו הוא להגן על מערכת היחסים שלהם. אנחנו בטח לא הולכים לראות אותם בפומבי יחד בינתיים, אבל חברים, אני בטוחה ב100% שהם עדיין ביחד, וכל מה שהיה היה רק בשביל שאנשים ירדו מהם כבר, וזה עובד, כי הרבה אנשים, כל הפאפרצי, הם כולם מאמינים שהם כבר לא ביחד.


אז אני לא יודעת אם כל מה שאני אומרת בכלל הגיוני לכם, אל תקחו את הדברים שלי לא נכון, אני אוהבת את שניהם הכי בעולם ואני תמיד אתמוך בהם, יחד או לחוד, אבל אני מתערבת: כל מה שקרה בשלושת השבועות האחרונים, הכל מאורגן.


אני סיימתי." "

-הפוסט המקורי.


ולפני שאתם שוללים את מה שהיא כתבה, התפרסם פוסט נוסף מאוחר יותר, הפעם של המעריצה השניה (זו ששמרה את הדברים של המעריצה שבאמת הלכה וחיפשה את רוב וכל זה), והיא אומרת לנו ככה:


"היוש. (: קיבלתי המון הודעות ששאלו אותי מה אני חושבת על הסיפור של קריסטן בניו-יורק. אז ככה:

אני חושבת שרובכם יודעים שהייתי בחופשה בימים האחרונים עם חברתי הטובה - שגם היא מעריצה של רוברט וקריסטן - וקת'רינה העלתה במקומי דברים בזמן שלא הייתי. (: אבל בכל יום שלא הייתי כאן... קמתי בהרגשה של 'מה עם קריסטן שם? בניו-יורק עם רוב?' ואז היו ציוצים [בטוויטר] שאמרו שקריסטן פה ושם... סיפרתי לחברה שלי על זה והיא הייתה מאוד סקפטית, "אם זה נכון, למה אין לנו תמונות? בשדה התעופה? בניו-יורק? למה?!"


אם אתם חושבים כמוה, זה בסדר. אבל בואו נחשוב על משהו אחר לרגע.


ידוע לנו שרוברט היה בניו-יורק בשביל הבכורה וכאלה. יש לנו תמונות שלו שם. אבל איפה התמונות שלו מגיע לשדה התעופה בניו-יורק או עוזב את שדה התעופה בלוס אנג'לס? אני לא ראיתי שום תמונות. אבל אני לא יודעת מה לגביכם, אולי זה בגלל שלא הייתי פה... חחח.


תנו לי לספר לכם משהו...


זוכרים כשרוב צילם את 'בל אמי'? הוא היה בבוטפשט בהונגריה. קריסטן טסה לשם כי היא רצתה לבלות את יום ההולדת שלה עם החבר הבריטי שלה. 


קריסטן הגיעה לשם ב8 באפריל מפריז. המכונית של רוב נסעה לשדה התעופה בשביל לאסוף אותה -אין תמונות. הם נסעו לסט הצילומים, היא לא יצאה מהמכונית מול עיניינו, היא יצאה לגינה הזאת או משהו כזה, אין לי מושג איך לקרוא לזה, למקום שלא יכולנו לראות אותה. -אין תמונות. רוב לא יצא מהמבנה, הייתה להם הפסקת צהריים ארוכהההה. -אין תמנות.

קריסטן לא חזרה לסט הצילומים, אבל ביום למחרת לפני שרוב היה צריך ללכת לצלם, הם הלכו ברחוב, מחזיקים ידיים... -אין תמונות.

10 באפריל - צילומים לבל אמי בטיהאני. קריסטן הייתה שם, שומרי הראש היו מאוד מגוננים, הם עשו עבודה באמת טובה, כמה אנשים ניסו לצלם תמונות שלה, אבל הם לא נתנו להם. -אז עדיין אין תמונות.


בלילה: אפטר-פארטי - הם היו שם יחד, אחזו ידיים וכו' - עדיין אין תמונות.


11 באפריל: קריסטן הגיעה מאוחר יותר לסט... בסביבות 12 או משהו... יש לי תמונות של המכונית. וואו, לא רע. היא הגיעה במכונית שקריסטין סקוט תומאס [שחקנית בבל אמי] השתמשה. -אבל עדיין אין לנו תמונה של קריסטן.


קריסטן הייתה שם עד שהם סיימו לצלם, דיברה עם העוזר של רוב, עם הצוות... וכו'. -עדיין אין תמונות.


אומה [ת'רומן] עזבה ראשונה [את הסט] ואז רוב וקריסטן עזבו את הסט יחד... -שוב, יש לי תמונה רק של המכונית.


אין לנו שום תמונות של קריסטן בזמן שהיא הייתה בהונגריה עד שהם הלכו לאכול משהו במקדונלדס בדרך לשדה התעופה. ואז כמובן, יש לנו גם כמה תמונות משדה התעופה.

עוזבים את בודפשט, אפריל 2012
מה אם לא היו לנו תמונות משדה התעופה? לא הייתם מאמינים שקריסטן בהונגריה? עכשיו אנחנו יודעים שהיא הייתה שם, אבל אני זוכרת שכשלא היו תמונות אף אחד לא האמין לזה. הרבה אנשים קראו לי שקרנית בגלל שידעתי שהיא נמצאת שם, אבל הם לא האמינו לי כי לא היו לי תמונות.

אני מכירה את ה"תמונות או לא קרה" הזה. אבל לפעמים אתה צריך להאמין גם בלי תמונות.


אני לא אומרת שזה נכון. אני רק אומרת שאני חושבת שזה נכון. אני מאמינה לזה. אתם לא חייבים אם אתם לא רוצים. תחשבו על זה.


מי שכתבה את הפוסט הראשון היא מעריצה גדולה (פה). היא פגשה כבר את קריסטן בעבר, היא לא תשקר לנו. אני יודעת את זה. אתם לא חייבים להאמין למה שהיא כתבה, אבל בבקשה תכבדו אותה ואל תכתבו לו תגובות שנאה. זה לא יעזור לאף אחד מכם. :) "

-הפוסט המקורי.


יש משהו במה שהם אומרות... בכל מקרה ידעתי מההתחלה שמשהו מוזר בכל הסקנדל הזה מההתחלה.

בלי תגובות שנאה בבקשה, אנחנו בסה"כ מעבירים לכם את מה שמצאנו!

הכתבה באנגלית (עזרו לנו להפיץ אותה באתרים, בטוויטר ובעמודי פייסבוק של חו"ל!): http://rotemnews.blogspot.co.il/2012/08/robsten-is-unbroken-probably-best-post.html

5 תגובות:

  1. וואו . איזה יופי תרגמת כל הכבוד לך, באמת!
    באמת נשמע נכון ואמין מה שהיא כותבת, זה באמת מוזר כל הסיפור הזה.. אבל אני עדיין לא מבינה למה הם לא הגיבו על זה. הם לא רוצים להפסיק את זה ? יש להם מעריצים כמונו, מבולבלים ולא בטוחים מה קורה שם, דואגים להם אז למה לא אכפת להם? בכל זאת , באמת נראה שמשהו קורה ושהכל מאורגן, מה הם מנסים לעשות?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מנחשת שהם לא מגיבים, מכיוון שאם הם יגיבו יתחקרו אותם אפילו יותר.
      מספיק שאתה עונה פעם אחת ואז יצפו ממך לענות בכל פעם על כל שמועה שתצא, ויהיו עוד מיליון כאלו...

      מחק
  2. ואוווו קראתי הכל.. ופתאום הכל מסתדר.. (;

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שזה נכון, וזה גם ברור לי למה שהם יעשו את כל זה.
      בכל יום שעובר החיים שלהם נהיים פחות פרטיים ויותר ציבוריים. כאלה שכל בן אדם, בכל מקום בעולם, יוכל להגיע עליהם בלחיצת כתפור אחת באינטרנט, או בטלוויזיה.
      אפשר להבין למה זה נמאס פתאום.
      אולי הם מתכננים משהו שהם מעדיפים שיהיה פרטי יותר, ואולי, הם סתם רוצים כמה חודשים של סודיות.
      אני חושבת שאם רק ניתן להם כמה זמן, הכל יתבהר.
      וגם אם לא, אין מצב שבפרמיירה של הסרט האחרון הם לא יהיו, ושם כבר נראה מה קורה.
      חחחח אם אני אהיה מפורסמת אני מניחה שאני הולכת לעשות הרבה יותר מהם בשביל הפרטיות שלי.
      -shay-

      מחק
  3. שמתם לב שלפני כל פעם שיוצא סרט יש איזה שמועה?
    יופי. זה הכל יחסי ציבור.
    עכשיו צאו מהלחץ כי בתכלס זה החיים הפרטיים שלהם וזכותם לעשות מה שבא להם ואתם מתעסקים בזה כאילו עתיד כדור הארץ תלוי בזה.
    גם עם זה לא יחסי ציבור [למרות שלדעתי זה כן] אני במקומם הייתי מתחרפנת עם היו מתעסקים לי ככה בחיים .

    השבמחק