יום חמישי, 26 ביולי 2012

קריסטן בוגדת ברוברט-הוכחה חד משמעית שכל השמועה שקרית לחלוטין

כל היום התעסקנו בשמועה שקריסטן בגדה ברוברט עם הבמאי של שלגייה והצייד.עכשיו יש לנו הוכחה שהשמועה שקרית לחלוטין.

היום בבוקר פורסם על שער המגזין Us Weekly שקריסטן בוגדת ברוברט.

אבל אפשר להירגע,התמונה הזאת היא 100% עבודת פוטושופ.
קודם כל,שימו לב שלמרות הכל,מי שהכין את התמונה לא שם לב כל כך לפרטים הקטנים.איך זה שהאוזן של קריסטן נמצאת על הפנים שלה?!



בנוסף,נמצאו עוד תמונות של קריסטן באותה הפוזה בדיוק שיכלו לקחת אותן ולהפוך אותן לתמונה המפוברקת.



כמה מפורסמים יצאו להגנתה בטוויטר ופרסמו את הטוויטים הללו:

"גיסז השמועות האלה על קריסטן ורוב כל כך גסות.גורם לי להיות עצובה איך התקשורת מתנהגת.אני מקווה שהם בסדר"
"הייתי כל כך שמח כשהסתכלתי במראה הבוקר.עדיין הייתה לי אוזן"
"אס וויקלי"
"מישהו בבקשה תעשו לי פוטושופ של תמונה עם קריסטן סטיוארט כדי שאוכל לקבל קצת פרסום בחינם"
"ממתי אנחנו סומכים על Us Weekly כמקור חדשות? הייתי מאמין לרכילות רובסטן משחף שיכור לפני המגזין הזה."

המגזין Us Weekly ידוע כמגזין שמפרסם הרב פעמים שקרים.למשל,הם פרסמו פעם שרוברט בוגד בקריסטן.
אבל משהו פה ממש לא הגיוני לי-איך רוברט יבגוד בקריסטן,כשרק לאחרונה הוא אמר בכמה ראיונות:
"כשאני במערכת יחסים,אני נמצא בה 100%"
"אני לא מבין למה אנשים בוגדים."
אז למה שרוברט יבגוד בקריסטן?...

יותר מאוחר פורסמו גם כמה תמונות מתוך הכתבה עצמה,אך גם בהן המעריצים ההדוקים עלו על התמונות המקוריות
שימו לב לתמונה שבצד שמאל למטה-אני בטוחה שקריסטן לא צמחה ב-7 ס"מ תוך כמה חודשים.



שימו לב לעוד פרט: התמונות הללו נלקחו כביכול ב-17.7,ובתמונות יש לקריסטן שיער שחור.אבל באותו יום צלמי פפראצי תפסו את קריסטן מחוץ למכון הכושר ובתמונות האלו לקריסטן יש שיער חום.אבל כולנו יודעים שהיא צבעה בחזרה לחום בשביל הצילומים החוזרים לשחר מפציע חלק 2.ולא רק זה,היא גם ממש התחננה מהם שיפסיקו לצלם.

יום אחר כך שוב תפסו את קריסטן מחוץ למכון הכושר,עדיין עם שיער חום.


לאחר שהשמועה נרגעה קצת,מגזין People (שגם הוא מפרסם המוןןן שקרים) החליט להתערב קצת בפרשה,והחליט לפרסם תגובה לכאורה מקריסטן:
"אני מתנצלת עמוקות על הכאב והמבוכה שגרמתי לכל הקרובים אליי.חוסר תשומת הלב הרגעי הזה סיכן את הדבר החשוב ביותר בחיי,את האדם שאני הכי אוהבת ומכבדת,רוב.אני אוהבת אותו,אני אוהבת אותו,אני כל כך מצטערת."
לאחר מכן הם גם פרסמו הצהרה דומה מרופרט הבמאי.
אז בואו נבהיר כמה דברים:
1.מגזין פיפל הוא אחד המגזינים הכי שקריים בעולם יחד עם מגזין OK!.הוא המציא שמועות במשך השנים שרובסטן התחתנו,שהם מביאים ילד לעולם,שהם נפרדו,שרוברט בגד,שקריסטן בגדה,שטיילור לאוטנר הומו (ט'חח),שרובסטן שוב התחתנו ועוד.אז למה לעזאזל,מכל המגזינים בעולם,ש*פיפל* יהיו הראשונים לדווח על התגובות של רופרט וקריסטן?
2.קריסטן לעולם לא תצהיר בפומבי "I love him,I love him",וכל מעריץ של קריסטן יודע את זה.הדבר שקריסטן הכי שונאת בעולם הוא פפראצי ושמועות,אז למה אחרי כל ההכחשות שהיא ורוברט יוצאים היא תצהיר דבר כזה בפומבי? לא נשמע לי הגיוני...
3.קריסטן היא בנאדם כנה,אמין,צנוע,ישר ונאמן.אז שתבגוד באדם שהיא הכי אוהבת בעולם? ועוד עם גבר נשוי?


ועכשיו,כדי להרגיע סופסוף את השמועות,אישתו של רופרט התראיינה ברדיו כדי להפריח את השמועות ואמרה שמי שבאמת נמצאת בתמונות שפורסמו זאת היא ולא אף אחת אחרת.

ואם אתם עדיין לא מאמינים,רוצים עוד הוכחות? בבקשה:
1.התמונות האלו כביכול צולמו ב-17.7,אבל באותו יום פורסמו בכלל תמונות שלה משחקת עם אבא שלה גולף במדינה אחרת.
2.בתמונה הזאת יש לקריסטן שיער שחור וכולנו יודעים שיש לה שיער חום מאז חודש מאי בשביל הצילומים החוזרים לבריקינג דון חלק 2
3.בכל פעם שהיא רק הולכת ברחוב פפראצי מצלמים 100 תמונות שלה.איך זה שהפעם יש רק ארבע תמונות בערך?
4.המגזין Us Weekly הסיר את התמונה של השער עם הכתבה המפוברקת מהאתר שלהם אחרי שמעריצים תקפו אותם.אם הכתבה הייתה אמיתית,הם היו עומדים מאחוריה.
5.רופרט אמר היום שהוא נשוי באושר ושהוא מתכוון לתבוע את המגזין על הוצאת דיבה
6.גם אם זה נכון והיא באמת בגדה,אתם חושבים שהיא הייתה עושה את זה ברחוב? בחייכם,כולנו מכירים את קריסטן.לקח לה 4 שנים עד שהיא החזיקה ידיים ברחוב עם רוברט,אז שתבגוד בו בפומבי? תעשו לי טובה.

אז חברים? אפשר להירגע.
קריסטן לא בגדה ולא תבגוד ברוברט לעולם.רק לפני כמה זמן ראינו אותם מתנשקים בפסטיבל קאן,מחזיקים ידיים אחרי הופעה,צמודים אחד לשני יותר מתמיד בטקס ה-TCA.אז בגידה? ט'חחח,הצחקתם אותי.
רובסטן שלנו חזקים ואסור לנו בחיים לשכוח את זה.
ROBSTEN IS UNBROKEN


67 תגובות:

  1. מי בכלל האמין לטמטום שקריסטין תבגוד ברוברט

    השבמחק
  2. אייייכ' הפאפראצי המגעילים האלה ! כול מה שהם רוצים זה סיפור טוב , לא אכפת להם שאולי קריסטן ורוברט יפרדו בגלל זה , מה שמעניין אותם זה הכסף שהם ישיגו מהסיפור המטומטם הזה !

    השבמחק
  3. אין אין סיכוי שהיא בגדה בו!!!! זה לא נכון! היא לא תעשה את זה לעולם היא אוהבת את רוב!! מי שמכיר אותך ו"מעריץ" אותה יודע שהיא לא היתה עושה את זה!!

    השבמחק
  4. וואו O:
    כל הכבוד לך !

    השבמחק
  5. צודקת ב100 אחוז!!!!!!!!!!!!!!!1

    השבמחק
  6. אני לא מבינה את כל אלה שאמרו שהם מעריצים אותה ופתאום אחרי שמגזין כלכך שקרי עושה עליהם כתבה הם פתאום מפסיקים להעריץ אותה, זה לא נראה מעריץ זה נקרא מתחזה!!
    אני עומדת מאחורי קריס בכל מצב!! גם אם היא כן הייתה בוגדת, כנראה שזה מה שהיא בחרה ובתור מעריצה שלה הייתי טיפה מתאכזבת אבל זה מה שהיא בחרה ועם זה אני אלך..(אני אישית יותר גרופית של רוב ולכן אם זה היה אמת הייתי אישית רוצחת אותה XD)

    השבמחק
  7. וואו גל את מדהימה כמה שאת צודקת!!
    אנלא מאמינה שאתמול נבהלתי והאמנתי שקראתי על "הבגידה"
    אנשים כ"כ מטומטמים.. אי אפשר להתווכח עם העובדות שהצבת פה את גדולה, שלחתי את העובדות למלא חברות שלי את ראויה להערצה ^^

    השבמחק
  8. את כל כך צודקת! אתמול שראיתי את הכתבה אצל גיא פינס ממש התחלתי לבכות אבל אז ראיתי את מה שכתבת ונרגעתי ברמות!! קריסטן היא בן אדם מדהים ואין שום סיכוי בעולם שהיא תבגוד ברוב!! צריך להכחיד את הצהובונים מהעולם!!!!!

    השבמחק
  9. אני מאוהבת בכם . מילה .
    בנות הרותם ניוז מצילות את היום [ : ♥

    השבמחק
  10. סוף סוף אנשים הגיוניים
    עאלק מעריצים כולם, איך הם יכולים להאמין לשטויות כאלה?
    במקום לתמוך בקריסטן, איך?!

    השבמחק
  11. טעות! אולי התמונות היו מזויפות אבל קריסטן בגדה עם הבמאי ודם הודתה והתנצלה בפני רוברט
    "אני מתנצלת ממעמקי ליבי על הכאב והבושה שגרמתי לכל הקרובים אליי וכל מי שהפרשה הזו השפיעה עליו. המעשה הזה, שנעשה ללא שיקול דעת ראוי, העמיד בסכנה את הדבר הכי חשוב שיש לי בחיים, האדם שאני הכי אוהבת ומעריכה – רוב", הודיעה קריסטן לתקשורת. ציטוט מראש 1

    השבמחק
    תשובות
    1. קראת את כל הכתבה?

      "לאחר שהשמועה נרגעה קצת,מגזין People (שגם הוא מפרסם המוןןן שקרים) החליט להתערב קצת בפרשה,והחליט לפרסם תגובה לכאורה מקריסטן:
      "אני מתנצלת עמוקות על הכאב והמבוכה שגרמתי לכל הקרובים אליי.חוסר תשומת הלב הרגעי הזה סיכן את הדבר החשוב ביותר בחיי,את האדם שאני הכי אוהבת ומכבדת,רוב.אני אוהבת אותו,אני אוהבת אותו,אני כל כך מצטערת."
      לאחר מכן הם גם פרסמו הצהרה דומה מרופרט הבמאי.
      אז בואו נבהיר כמה דברים:
      1.מגזין פיפל הוא אחד המגזינים הכי שקריים בעולם יחד עם מגזין OK!.הוא המציא שמועות במשך השנים שרובסטן התחתנו,שהם מביאים ילד לעולם,שהם נפרדו,שרוברט בגד,שקריסטן בגדה,שטיילור לאוטנר הומו (ט'חח),שרובסטן שוב התחתנו ועוד.אז למה לעזאזל,מכל המגזינים בעולם,ש*פיפל* יהיו הראשונים לדווח על התגובות של רופרט וקריסטן?
      2.קריסטן לעולם לא תצהיר בפומבי "I love him,I love him",וכל מעריץ של קריסטן יודע את זה.הדבר שקריסטן הכי שונאת בעולם הוא פפראצי ושמועות,אז למה אחרי כל ההכחשות שהיא ורוברט יוצאים היא תצהיר דבר כזה בפומבי? לא נשמע לי הגיוני...
      3.קריסטן היא בנאדם כנה,אמין,צנוע,ישר ונאמן.אז שתבגוד באדם שהיא הכי אוהבת בעולם? ועוד עם גבר נשוי?"

      מחק
    2. לא למדת עד היום שראש אחד מטומטמים ? T^T

      מחק
    3. היי רציתי להגיב לתגובבה שלך ולעדקן אותך שהיא באמת בגדה ,והיא גם הודתה לא פעם אחת.
      מכיר אותה אולא,אתה לא יודע מה עובר לה בראש ,יש עובדות תבדוק לפני שאתה מגיב .

      מחק
  12. איזה עיתון חרא! הם הפיצו עוד הרבה שמועות! גם שטילור גיי!! לאלאלא.. גם אם קריס תבוא אלי הביתה ותגיד שהיא בגדה אני לא יאמין! הם משלמים יותר מידי! צריך לתבוע את העיתון המפורבק הזה!

    השבמחק
  13. איך שראיתי את הכתבה לפני שאמרו שזה לא נכון
    ידעתי שזה לא נכון הרי זאת קריסטן היא בחיים לא תעשה דבר כזה
    ובטח שלא בפומבי ._.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש גבולל לכמה שמגזינים יכולים לשקר!!!
      אין מצב שהם הסתכנו בלהסתבך ככה!!!
      בטלוויזיה הראו עוד תמונות שלה עם רופרט ברורות לחלוטיןן!! אולי לא הכל אמת אבל אין עשן בלי אשש!!! בכל מקרה אני בטוחה שהיא לא התכוונה... וכל הכבוד לה על ההתנצלות!!!

      מחק
  14. כלל הכבווד!!
    אפשר לפרסם את הקישור??
    יש הרבה אנשים שבאמת האמינו לזה!!
    חייבים להודיע לכל מי שחשב שהיא בגדה :)
    <3

    השבמחק
  15. אבל יש תמונות שלהם מתנשקים במכונית איך זה יכול להיות?

    השבמחק
  16. יש עוד תמונה שלה ושל הבמאי הזה מתנשקים !!! כמה שזה עצוב לי ...זה היה נראה אמיתי !! אני לא מאמינה שהיא עשתה את זה לרוברט .. הם היו כל כך מושלמים ביחד !!!

    השבמחק
    תשובות
    1. את קראת את הכתבה וראית את התמונות?
      או שאת פשוט קשת הבנה?

      מחק
  17. יווווווווו גל את גדולה !! אני לא מאמינה שיש אנשים כ"כ שפלים וכ"כ לא אכפתיים ! הכתבת שם בטח ממש רצתה את רוברט XD חחחחח סתם זה לא מצחיק ! זה עצוב.

    השבמחק
  18. כי זה פוטושופ ...
    וגםם אם קריסטן בגדה . סו וואט ? אנשים עושים טעויות בחיים .
    ומהה יש לה לעשותת עם איש בן 40+ כשיש לה את החברר הכי חתיך בעולם + שהאיש שנאמר שהיא התנשקה איתו הוא אבא ל2 ילדים

    השבמחק
  19. וואי אני מאמינה שהיא לא בגדה ברוברט היא בחיים לא תעשה כזה דבר אבל למה זה מוצף בכל החדשות אווףף זה מעצבן !!!!!!!

    השבמחק
  20. זה לא פוטושופ מתי תבינו???
    אי אפשר "לסובב" זווית בפוטושופ של ראש.
    אז מי שלא מבין שלא יצא דביל.

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר ועוד איך, עשיתי זאת כמה פעמים!!

      מחק
    2. צודק 100%

      מחק
    3. אז לא פוטושופ. יש המון תוכנות עיצוב כמו פוטושופ שאפשר לעשות בהם את הדברים האלה.

      מחק
  21. וואוו , כל הכבוד לך !
    וכמובן שאסור ישר להאמין למה שהעיתונים האלו מפרסמים תזכרו , הכל יכול להיות שיקרי. אף פעם אל תסמכו על מה שהעיתון מוציא כי הרוב זה בהחלט קרים . וכל המעריצים שלה אמורים לדעת שהיא לא תעשה את זה ברחוב ובכללי היא לא תעשה את זה כי היא בן אדם ישר , אמין ,כנה ולא בן אדם שיקרי כמו העיתונאות המחורבנת הזאת .

    השבמחק
  22. תקשיבו , זה ש-"זה לא מתאים לקריסטן" לא אומר שהיא לא עשתה אתזה ! אתם לא מכירים אותה במציאות , אולי אתם יודעים עליה מלא דברים ומעודכנים במה שקורה לה , אבל אתם לא יודעים איך היא מאחורי הפאפרצי. אף פעם לא פגשתם אותה. אתם יכולים להגיד "אבל אני כן מכירה אותה , ראיתי ראיונות איתה וכ'ו" אבל אתם לא באמת יכולים להגיד שאתם מכירים אותה.
    וחוצמזה הם אמרו שהתמונות צולמו ב-17.7 וכשקריסטן שיחקה גולף עם אבא שלה זה היה ב-20.7... סתם לידע כללי.

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה תסתכלי על שאר העדכונים שלנו בנושא

      מחק
    2. את צודקת לגמרי1 צאו מהסרט שקריסיטין סטיוארט היא איזה קדושה מעונה אם זה לא היה נכון היא הייתה רצה לבית משפט ומגישה תביעה על לשון הרע והוצאת דיבה.

      מחק
    3. 1- קריסטן. לא קריסטין. קריסטן
      2- יכול להיות שהיא לא רוצה לפתוח את זה כי היא מפורסמת וכל דבר שהיא עושה ישר הולך לחדשות.

      מחק
  23. תקשיבו חברים, קריסטן עשתה את זה, היא אישרה שהיא אמרה את ההתנצלות. א. השיער ה"שחור" של קריסטן מהתמונה היה בכלל חום אפשר לראות את זה. והוא היה רטוב או משהו. למי שראה מקודם תמונה שיש לה צמיד אחד ביד אחת וצמיד אחר ביד שניה.. אז היו לה שני צמידים גם ראו את זה בתמונה אחת של שניהם. ותאמינו לי גם אם לכם יש תמונה ואז יחפשו תמונה שהצורת פנים שלכם דומה לה אתם תראו שימצאו. ובמיוחד עם יש לידכם מלא צלמים כל הזמן. מה אתם חושבים שהמלאכית שלכם מושלמת?? לא תתמודדו עם האמת אף אחד לא מושלם. ותאמינו לי אולי יצא יום ולכולכן יקרה מקרה דומה לזה. אז תחזרו לעולם האמיתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מין מעריצה את אם את מנסה להוכיח (משהו שהוא לא נכון) בכוח משהו רע על האיידול שלך? אני בחיים לא הייתי עושה את זה

      מחק
  24. מתוקים תראו גיא פינס, הם באמת אמינים. בתוכנית גיא פינס ולירון וייצמן הראו איך אין מקום בכלל להכחשות. הם לא תוכנית שקרית הם פרסמו על אבא שלי דברים במהלך שנה שעברה כשהוא עשה איזה שהיא תוכנית טלוויזיה והכל היה נכון בכלל אף פעם אף אחד לא הכחיש משהו שאמרו עליו בגיא פינס.

    השבמחק
    תשובות
    1. נגיד שהם אמינים, אם הם מסתמכים על מקור לא אמין עושה את הדברים שהם מפרסמים ללא אמינים.

      מחק
  25. אני מעריצה שרופה של רובסטן ואני מההתחלה ידעתי שכל הסיפור הזה פשוט לא הגיוני!! אין מצב שקרסטין תבגוד בו אחרי כל מה שהם עברו ביחד!! אפילו המשפחה שלה האנשים הכי קרובים אליה אמרו שהכל חרטה!! קריסטין יודעת שיש מלא פפרצים ברחוב ובאמת נרא לכן שהיא תבגוד ככה ברחוב עם כל הצלמים?! היא לא מטומטמת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מעריצה שרופה של רובסטן שקוראת לקריסטן קריסטין?! הצחקת אותי לרגע.

      מחק
  26. ראבק קשה לכם לקלוט שהיא בגדה בו ?
    מה לעשות לא כולנו מושלמים ובטח שלא הזוג הזה. היא הודתה ואמרה אלפי פעמים על כמה שהיא מצטערת ואוהבת את רוברט.
    התמונה שהיא מתנשקת עם הבימאי באוטו ממש לא פוטו רואים אתזה .
    כל התמונות שהעליתם שרואים את קריסטין והבימאי מתחבקים זה פשוט בטח שאחרי שהשמועות (זה בכלל לא שמועה זה אמיתי..) יצאו הרבה מטומטם החליטו לעשות עליהם פוטו.
    אז תפסיקו להיות מטומטמות ולרשום למה נרלכם שהיא תבגוד ככה ? היא לא מטומטמת וכל מיני חרטוטים.
    היא לא התנשקה מול הצלמים היא הייתה בתוך האוטו והיא לא שמה לב.
    אנחנו בני אדם ואנחנו עושים כאלו דברים. וואי בבאמשלי תגובות מטומטמות "היא לא תעשה אתזה בחיים לרוברט", תגידו אתן החברות הכי טובות שלה? היא החליטה לעשות אתזה. היא הודתה שהיא נמצאת במערכת יחסים עם הבימאי כל הזמן הזה.
    אז תפסיקו להמציא סתם דברים ולקלוט שהקרסטין הזאת היא לא מלאכית.

    השבמחק
  27. וווואווווו!! הייתי בטוחה שהיא בגדה בו, רגע...!! אבל אם היא לא עשתה את זה, למה היא בקשה סליחה?!!?

    השבמחק
    תשובות
    1. אמרו שהיא לא ביקשה סליחה ושהכתב הודה והתנצל על כך ששיקר

      מחק
  28. אני לא מעריצה או משהו,פשוט כל הסיפור הזה היה נשמע לי קצת מוזר..
    למה שקריסטן תבגוד בו?
    אני לא מאמינה,אבל אני גם לא אומרת שזה אבל אני גם לא אומרת שהיא לא עשתה את זה..
    נראלי שהפוטושופ באחת התמונות אמיתי.
    כדי באמת להאמין,צריך לראות וידיאו של ההתנצלות שלה.
    נראלי שאפילו הצהובונים חושבים שזה סתם שקר,הם פשוט רוצים כסף.
    רק אם אני יראה אותה בוידיאו מאשרת ומתנצלת אני יאמין.
    וזהו.
    כל המגזינים האלה יכולים לפרסם מה שבא להם,
    אני יאמין רק לוידיאו שלה מתוודה.

    השבמחק
  29. אז אני לא מבינה , למה גיא פינס אמר שרוברט עזב את הבית המשותף של קריסטין ושלו ?

    השבמחק
    תשובות
    1. לפי מה שאמרו לי הוא עזב תביתרק לצילומים לסר או שהם עוזבים ביחד אני לא בטוחה מה הנכון אבל זה ההסבר

      מחק
  30. למה עושים כלכך הרבה רעש מהסיפור הזה ?
    רואים שזה פוטושופ זה ברור למה כולם מקשיבים רק לגיא פינס ? -.-

    השבמחק
  31. איזה אתר ותגובות של ילדות אומללות בנות 10 שמאמינות באהבה בצורה עיוורת. עצוב, ואני לא אומרת את זה ממקום ציני (אם אתן יודעות מה זה אומר ציני..). עצוב לראות את זה. החיפושים אחר תמונות שכאילו נערכו, האטרף והניסיון להוכיח פעם אחר פעם שזה לא קרה.. יבוא יום בנות, בעתיד, שתסתכלו ותחשבו על מה התעסקתן בעבר, שתגידו לעצמכן איזו תמימות ואולי אולי טיפשות היינו..

    השבמחק
  32. קשה לי להאמין שהיא בגדה. אבל יש לכם הסבר למה רוברט עזב את הבית שלהם?

    השבמחק
  33. כול פעם שאני קוראת עוד "הוכחות" לבגידה של קריסטן אני חוזרת לפה ונרגעת. אבל יש כמה דברים שלא הסברת לדוגמא למה שרלין תרוז ביטלה את זה שקריסטן תהיה הסנדקאית על הבן שלה ולמה רוברט גרם לקריסטן לעזוב את הבית למה יש תמונות פאפארצי שעוד לא הוכחו כפוטושוט ולמה היא לא אומרת על זה כלום? אם זה היה באמת לא נכון אז למה היא לא עושה כלום? לא נראה לי שהיא הייתה יושבת בבית בזמן שהקריירה שלה נהרסת.. 0_0

    השבמחק
  34. כל הכבוד לך!

    השבמחק
  35. בולשיטטטטטט אחד גדוווווולללללל !!!
    הם נועדו להיות ביחד והם תמיד יישארוו כך ,
    זה לא יעזוור לכל השקרניםםם והרכלניםם
    אוהבתת אותכםם רוברט וקריסטן ♥

    השבמחק
  36. היא כן בגדה בו הכלבה אחרת הוא לא היה עוזב את הבית המשותף שלהם אבל הם עוד יחזרו הם נועדו זה לזו

    השבמחק
  37. היא לא בגדה וכלהכבוד על כל הפוסט !! והוא לא עזב תבית המשותף שלהם הוא הלך לצילומים לסרט ! דמאט!
    אוף תפסיקו להגיד סתם דברים !!!
    אין עלייהם ביחד !! D:
    ♥♥♥

    השבמחק
  38. תפרסמו את האתר הזה בעוד מקומות זה מעצבן שחושבים שהיא כן בגדה כשזה ברור שלא!

    השבמחק
  39. גם אם היא בגדה וגם אם לא,לדעתי זה בושה שבנות פה אומרות שהן עדיין ילכו אחריה אם היא בגדה,אתן פאקינג רציניות? שיבגדו בכן נראה מה יקרה.
    אם היא בגדה,חבל,כי מיליונים היו מתחלפות איתה בשניה,והיא יוצאת סתומה רצח.
    אם היא לא,שזה די הכיוון שלי,היא פשוט צריכה לדבר איתו על זה במקום לבכות בבית,כאילו תכלס,אתם זוג? למה אתם לא מתקשרים? ולמה אתם לא מודיעים שזה שקר בתוכניות אירוח או משהו כזה,אם הם לא הודיעו עד עכשיו,אולי כן קרה משהו.
    קיצור,אי אפשר לדעת,תחכו שיודיעו לכם,מה אתם רבים פה עם אנשים מה אין לכם חיים? סה"כ בני אדם נורמלים כמונו,צאו מהסרט שהם אדוארד ובלה,למרות שהיינו רוצים שהם יהיו.
    חיים יפים חברס :)

    השבמחק
  40. היא בגדה... עובדה שהייתה התנצלות ואם היא לא הייתה בוגדת שניהם לא היו שקטים

    השבמחק
  41. אני כל כך אוהבת את רובסטן . הם כאלה נושים יחד!
    אני הכי שמחה שבעולם שהם באמת לא נפרדו וזה סתם שמועות של התקשורת המשועממת. (למרות שדי שמחתי שקראתי שהוא רצה להציע לה נישואים,אבל אז הבנתי שזה גם שמועה :()

    השבמחק
  42. כל הכבוד לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אין סיכוי שקריסטן תבגוד ברוב החתיךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!
    ולא כל דבר שמפרסמים בעיתונים הוא נכון!!!!!! תבינו את זה

    השבמחק
  43. ומה לגבי כתבה הזאת ?
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4268349,00.html

    השבמחק
  44. תפרסמו יותר את הכתבה!!!

    השבמחק
  45. ועכשיו כאילו היא לסבית

    השבמחק
  46. קירסטן הודתה לא...היא אמרה אני מצטערת על בושה שגרמתי לכולם וזה אז אולי זה כן נכון...

    השבמחק